bladzijde 29. nu krijgen we de ware magische krachten van de Samouraï te zien. in het duister van Heisenbergs Protocol voor Onzekerheidsruimtes (HP-OR) roept hij het ware object van zijn verlangen op, en dwingt HET om bezit te nemen van het lichaam van de Huisleraar (Précepteur), een lichaam dat nu hoogst onstabiel wordt. ‘Neem mij’, zo smeekt het vooroverleunend aan de Spiegeltafel waarop haar adem de dialoog in wellustige handschrift neerschrijft.
Vanonder haar rokken graait de Samouraï een vrouwenarm en die inspecterende zegt hij ”t Is goed. ‘
Op de vloer annoteren de leden van de Cirque des Frotteuses Belges de scène ijverig.
over SAMOURAÏ
SAMOURAÏ is een experimentele strip naar de gelijknamige toneelschets van Antonin Artaud (geschreven tss 1923-1925)
- alle prenten van akte 1
- alle prenten van akte 2
- de tekst van Artaud